30 martie 2010

Premiile Gopo 2010

Am fost aseara la Gopo si m-am bucurat ca Politist, adjectiv a luat toate premiile importante. Chiar Dl. Porumboiu, vecinul de la 377 scara B, a spus ca au fost prea multe premii pt un film. Dar eu nu cred asta. :) Toata copilaria si adolescenta, familia mea a locuit la scara de-alaturi de familia Porumboiu, la "C", si nu stiu cat de infantil e sentimentul, caci nu am fost niciodata prieteni, dar inca de la Visul lui Liviu ma bucur la succesele sale ca la succesele unui prieten drag din copilarie.

Cel mai bun lungmetraj - Poliţist, adjectiv (Corneliu Porumboiu)
Cea mai bună regie - Corneliu Porumboiu (Poliţist, adjectiv)
Cel mai bun scenariu - Corneliu Porumboiu (Poliţist, adjectiv)
Cel mai bun actor în rol principal - Dragoş Bucur (Poliţist, adjectiv)
Cea mai bună actriţă în rol principal - Hilda Peter (Katalin Varga)
Cea mai bună imagine - Marius Panduru (Poliţist, adjectiv)
Cel mai bun documentar - Lumea văzută de Ion B. (Alexander Nanau)
Cel mai bun scurtmetraj - Nunta lui Oli (Tudor Jurgiu)
Premiul publicului pentru filmul cu cel mai mare succes de casă în 2009 - Amintiri din Epoca de Aur, de Cristian Mungiu.
Premiu special: Gina Stoica (etaloneur).
Premiu special pentru întreaga activitate: scenaristul Dumitru Carabăţ.
Premiu pentru întreaga carieră: actriţa Draga Olteanu Matei.

PS: Ma bucur si pt Lumea văzută de Ion B., cel mai bun documentar pe care l-am vazut de mult timp incoace!

Niciun comentariu: